movie time h3h3

Skrivet 2010-07-25 Klockan 16:56:19



nu har jag varit och hämtat min plånbok + hyrt filmer! haha bara musik filmer, ja jag älskar musik!
så det får bli förklaringen till varför! :D eftersom det är så sjukt dåligt väder så känner jag att det är det ända rätta just nu hihi. det ända som var kvar i plånboken med var mina clubkort + legitimation jaja, jag fick väll bjuda på dom 50:- som jag hade löst då. men det är skönt som f*n att ha sin plånbok iaf :) sen så fick jag även välja middag idag så jag valde såklart pasta carbonara, jag verkligen älskar pasta! haha. nu ska jag prata med amanda och kolla tågen, så jag vet vilket jag ska ta imorgon till skövde :) hihi. sen blir det film time! 
puss påer <3  



Kommentarer
Postat av: Sophie

Skrivet 2010-07-25 Klockan 18:38:49
Jag lovar.. kommer ni till jobbet slår jag ihjäl er :o

Stanna tills jag jobbat klart :)<3

URL: http://sophieferetti.blogg.se/

Postat av: mormor

Skrivet 2010-07-25 Klockan 20:49:13
jag är verkligen glad att du fick tillbaka din plånbok med några av dina saker i, puss och ha en kul dag imorgon HÅLL I PLÅNBOKEN


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!