Känner mig bortglömd

Skrivet 2010-07-02 Klockan 02:22:00

Detta känns ju roligt... Klockan 7 ringer mormor och frågar hur det är och att hon kan köpa glass till mig och komma hit. Skit glad blev jag, för glass va ngt som jag behövde. Jag ringde även pappa innan det och bad honom köpa med sig hallons kräm som jag kan äta, för när jag är sjuk så orkar jag inte äta något man måste tugga. Det va bara det att jag vaknade 01.45 och insåg att jag varken hade fått någon glass eller hallonkräm :o det går liksom att väcka mig? Ni om några vet ju att jag behöver mat? Plus mindre sömn än det här. Så nu ligger jag i min säng och mobil bloggar.. Hungrig och kan inte somna om. Jag känner mig bortglömd :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-02 Klockan 09:00:17
ÄLSKADE SANDRA, hur kan du tror att jag glömmer bort dej, var uppe och tittade till dej vid 19.30, då hade jag köpt både glass o hallonkräm, du sov jättehårt så jag ville inte väcka dej ( även pappa hade köpt hallonkräm ) hoppas du känner dej bättre idag

Postat av: mormor

Skrivet 2010-07-02 Klockan 09:01:39
som skrev förra inlägget

Postat av: Raymondmary

Skrivet 2011-01-13 Klockan 16:32:44
Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

URL: http://raymondmary.blogetty.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!