jag klarar mig utan dina armar runt min hals.

Skrivet 2010-07-08 Klockan 22:56:48

hejsan eller godkväll?
sitter här framför datorn och försöker göra en någolunda planering inför helgen
och den kommande veckan :)
det går dock inte så bra, men har kommit fram till det här sålänge

fredag:
08.00 - 17.00 jobba sista dagen på jobbet, sedan hem och njuta av fredagen
förmodligen koppla in min dator om jag får den då, och installera program som behövs.
lördag: åka in till göteborg och träffa Amanda Feretti & kanske Sophie Feretti.
då är jag antagligen med dom hela dagen hihi. utgång på kvällen? :s
söndag: njuuuuuta och vara uppe länge för att jag har sovmorgon på måndag! :D

sedan den kommande veckoplanering får ni på söndag eller något,
för jag måste prata med madde om hur vi ska göra.
är nämligen så att vi ska åka runt massor i västra götaland är det tänkt,
så måste lägga ett ''schema'' på vilken dag vi ska åka var.
det kommer bli mycket åkande nu, & mycket bilder :)
ja, måste få årdning på bloggen nu :)

men nu är det dags för mig att
städa undan lite saker på rummet,
sen blir det sova direkt är trött som ett as haha!
uppdaterar imorgon antagligen,
sov gott! :) ♥



Kommentarer
Postat av: Simone

Skrivet 2010-07-09 Klockan 11:59:34
Åh jag älskar den där låten! :D



Kolla gärna in på min blogg och kommentera :)



Anmäl dig till veckans blogg: simsims.blogg.se/2010/july/veckans-blogg.html

URL: http://simsims.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!