jag hatar rubriker.

Skrivet 2010-07-09 Klockan 18:16:52

tjaaaaaauh super glada människor! :D
fyfan va härligt det är att man har jobbat sin sista dag på jobbet nu, hiih
sitter och väntar på att pengarna bara ska rulla in på kontot haha!
nej men man längtar ju till dom kommer :D
hade iaf tänkt hoppa ner i duschen nu, sedan fix
och efter det ta en cykeltur till hatten för att träffa mormor en snabbis :)

kan ju säga att det är fett härligt att min dator blev levererad imorse
så nu har man helt fräsh och uppdaterad dator! :D känns gött.
men nu måste jag skynda mig lite, hihi.

uppdaterar mer ikv :)
pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!