jag hade väntat på det så länge..

Skrivet 2010-07-19 Klockan 22:17:55

nu har jag käkat grillad kycklig, ätit vitlöksbröd och snackat med mamma :)
alltid lika mysigt, hihi :)
har även haft en mys dag med madde idag, vi har inte hellet gjort något speciellt :)
bara tagit det lugnt, varit en sväng på banken och lite sånt, kan ju tippsa om att
även hon har en blogg som ni kan kika in på här!
strax kommer mamma för att hjälpa mig att fixa min mejl, även mitt internet
eftersom det inte funkar, använder ju mammas mobila :(
sen så händer det inte mycket mer, & eftersom jag inte har något vettigt att skriva
så kan jag tippsa om en grymt bra låt :)


för er som har spotify kan lyssna på låten här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!