jag gör mer än vad jag klarar.

Skrivet 2010-07-21 Klockan 16:43:36

har precis kommit hem efter att ha sovit hos madde och även fixat lite saker!
kom hem snabbt vid halv tre, hämtade sofie och tog cykeln till banken, beställde ett nytt bankomatkort
sen till affären och köpa lite gott, sen cykeltur med sofie innan hon skulle till frisören
och nu är jag hemma för att slänga upp ett inlägg, packa och sedan dra till bussen! :)
så det blir dålig uppdatering idag med, men ska ut och sova i båten bara för att få komma till havet lite :) ihih
och i båten har jag ju ingen dator vilket är.. SKÖNT! :)
slänger in ett inlägg innan jag åker :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!