i still dream... you <3

Skrivet 2010-07-07 Klockan 16:52:13

hejsaaaun :)
det är såhäääär att vi har fått tillbaka internet, WOHO! :)
fast.. bara det att jag inte har någon dator tillsvidare.. hahaha
men jag hoppas verkligen att jag får tillbaka den imorgon eller på fredag :)
sen så är det heller inte så många dagar kvar på jobbet, 2 dagar = 16 timmar!
så skönt så det finns inte, hihiih :)
ska strax ta mig en dusch, vilket behövs haha :blush:
nej men det ska bli riktigt skönt, för har jobbat mycket i solen idag
så det blev liiiiiiite varmt haha :)
men jag uppdaterar när jag kan,
ha en toppen dag :)
puss ♥


du vet vem jag är, lika poppis som ett popcorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!