i should know who i am.

Skrivet 2010-07-27 Klockan 19:08:47


L O V E ♥ (jag&dennis min bästa barndoms kompis)

har precis kommit hem från madde &sitter just nu och väntar på att maten ska blir klar. äntligen något av mina favoriter, lasagne! jag älskar det verkligen :d sen så sitter jag även och funderar ut vad jag kan hitta på ikväll? madde är upptagen, josse&sofie är i malmö och ebba tror jag inte är hemma? :/ det kanske bara blir en lugn kväll med mig själv? kanske behövs dessutom med tanke på att jag knappt sovit ngt inatt, men vet ni vad, det va det värt det! :blush: ;) hihi. sitter för övrigt och pumpar musik på spotify, så ni som har det kan kolla in min GRYMMA lista här :) peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!