i min fantasi så har jag dig tätt intill mig.

Skrivet 2010-07-29 Klockan 18:10:52


tjauh babes, sitter hemma hos maddebabe nu & vi väntar på att maten ska bli klar hihi. rätt softish dag i stan förut, fick köpt lite saker som ni kommer se bild på nedanför. sen så kan jag även berätta att det var fel hos tele2 förut så det var därför internet inte funkade, &sen så ska jag även sova hos madde idag av olika orsaker så det blir inte så mycket mer uppdatering förens imorgon. kanske slänger in ett godnatt sedan men det märker ni :) sen så precis innan vi skulle åka hem från stan förut så såg jag snyggaste killen, och jag dog haha (a) men nog om det, nu ska vi keeeeeeka puss babes '


deo från H&M parfym från H&M hårborttagnings medel från lindex och bliiing till ipoden från accessorize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!