i love the way you lie.

Skrivet 2010-07-06 Klockan 17:56:16

hejsan :)
nu har jag hittat ett mobilt bredband hemma som jag snabbt koppla in
för att kunna slänga in ett inlägg till er :) skönt att man äntligen har internet för några minuter!
men det är så att jag måste gå igenom filer på datorn som jag vill ha kvar
eftersom jag ska lämna datorn till anders så han kan formatera om den och installera
lite nya program på den :D så han passar på att göra det när vi ändå inte har ngt internet.
kommer väl få tillbaka den om 2 dagar eller något, så det är gött, jag jobbar ändå :)
men fortsätt att håll er uppdaterade, för vipps som det är så slänger jag upp ett inlägg
eftersom jag kanske kan blogga från mobilen :)
men jag ska fixa datorn nu, sen mig själv & efter det åka till lotta i Stenungsund
som ska färga och klippa mammas hår.
får jag låna en dator där, uppdaterar jag senare,
men det märker ni:) 
puss ♥


blir långt hår till hösten igen!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!