i feel like i'm in heaven.

Skrivet 2010-07-27 Klockan 10:57:49

hejsan, &förlåt för att jag inte uppdaterade igår.
men jag blev fast i telefen i 5 timmar igår så det var lite svårt att uppdatera då haha! sen så var jag även helt trött och ville inte sätta mig framför dator så, hihi :) men jag hade det iaf sjukt roligt hos amanda igår & hoppas verkligen att vi träffas snart igen! :D har egentligen inte så mycket att skriva om det, men jag var iaf hemma vid tolv, sen var det telefon hela natten haha! ändå är jag inte så jätte trött? galet. nu hade jag tänkt duscha & fixa mig, för att sedan åka in till göteborg med madde&emma. sjukt länge sedan jag träffade emma för övrigt :o hah!
här kommer iaf bilder från igår hos amanda! nu ska jag duscha :) peace :love:







Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-27 Klockan 12:29:51
vilket liv ! haha puss <3

URL: http://amandaferetti.blogg.se/

Postat av: Sophie

Skrivet 2010-07-27 Klockan 19:25:12
JÄVLA EMOS!

URL: http://sophieferetti.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!