i en värld full av liv.

Skrivet 2010-07-17 Klockan 19:53:33

hejju, sitter hemma hos madde just nu och softilatiar hihi.
fick köpt litesaker i stan förut, dock inte det som jag behövde mest av allt.. *suck.
men jag fick köpt ett par mysprallor som jag velat ha aaaas länge, en gosig vit tröja
från BIK BOk på rean, och även sol olja :) sen 2par trosor sompassa min bh jag köpte härom dagen.

ska strax ner och möta min lillebror på busstationen, så hade jag tänkt cykla
och hyra film och bara ligga hemma och chilla.
är gryyyyyymt sur på mamma eftersom hon är på lars winnerbäck och inte jag :(
uppdaterar mer senare.
pusss :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!