har du glömt all den kärlek jag givit dig.

Skrivet 2010-07-22 Klockan 22:20:52

nu har jag färgat håret, och det blev som jag trodde = ingen större skillnad!
man ser i ljuset att det är brunt, men eftersom jag ville färga från svart - ljusbrunt
så insåg jag nästan att jag skulle få färga det 2 gånger :)
så jag får be mamma om pengar, och köpa färg imorgon innan jag åker till stan
eller vad jag nu ska göra :) haha!
men nu ska jag iaf ner och göra natchos hihi
yo maan :love:


en lite vacker låt sisådärva va va.


dålig cambild
håret ser fortf svart ut :mad: *suck men det blir bättre!!


Kommentarer
Postat av: Odinsilje

Skrivet 2011-04-21 Klockan 07:36:10
Keep the good works comming.

URL: http://odinsilje.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!