goodnight sunshine.

Skrivet 2010-07-07 Klockan 23:25:33

nu är jag hemma & har haft en grymt mysig kväll med madde :)
det är alltid lika kul att träffa henne, prata om allt mellan himmel och jord :)
det är strax dax för mig att krypa till sängs, eftersom det är jobb imorgon :/
men somsagt, det är inte många dagar kvar nu! :D
sen är det inte heller långt kvar tills jag får min lön, wohooo här ska shoppas :D

sen så tror även mamma att jag kommer få tillbaka min dator imon
och eftersom vi har internet nu, så ska jag bomba med inlägg
så mycket som jag hinner och orkar :D
ska även se till att bli lite mer ämnen här på bloggen,
men så länge är det jag, sandra yvonne
och ni håller er uppdaterade för mer inlägg!

nu väntar sängen :) godnatt! ♥


hurtful ♥


Kommentarer
Postat av: maaddääää

Skrivet 2010-07-08 Klockan 13:40:45
JAGÄLSKARDIGMINNUTTIS (L)

URL: http://hhalleguttan.blogg.se/

Postat av: Theodoroda

Skrivet 2011-02-15 Klockan 16:30:22
I like your website alot...its lots of fun...

URL: http://theodoroda.blogbow.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!