du tror du kan komma som mr speciell, när du är som preciiis alla andra.

Skrivet 2010-07-06 Klockan 22:27:57

nu sitter jag här hemma hos lotta för vi färgar mammas hår,
herregud säger jag bara.. var ska detta sluta? :o
det är så att min mamma har fått för sig att hon ska färga håret grått thats sick! :bigeyes:
sen så vill hon även klippa sig som rihanna... ja hur ska detta gå?
hoppas dom misslyckas, hahaha! :D

men jag drar la här ifrån om en stund, om jag inte ska åka med mamma
när hon är klar med allting.
vi får se hur det blir det med :)
uppdaterar ett sista inlägg ikväll, innan jag kopplar ut min dator
för några dagar :)

puss ♥


mamma för en stund seda, haha nu sitter blonda slingor i :thumbup:
nej, var slutar detta egentligen.... ? :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!