du kommer skriiiiika mitt namn!

Skrivet 2010-07-16 Klockan 17:50:06

hejsan hoppsan :)
nu sitter jag hemma hos ebba och håller på att fixa mig,
fick shoppat lite förut när jag stack ut med madde :)
köpte 2 tröjor från lindex, hahah! men det var rea
och köp 2 betala för 1, så jag köpte två likadana
1 persikofärgad och 1 svart.
så kvällen outfit blir nylon leggings (hudfärgade) långt svart linne och den nya persikofärgade toppen ;)

vi har iaf suttit och funderat ut vad vi ska hitta på,
eftersom festen på marstrand sket sig lite haha.
men vi tror vi drar ut till marstrand ändå och chillar
för det är så härligt väder! :) hittar säkert folk som vill hänga på oss.

jag uppdaterar mer ikväll när jag kommer hem! :)
trevlig kväll people, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!