dont hurt me, no more.

Skrivet 2010-07-24 Klockan 15:10:07



godmorgon haha! :)
vaknade för ungefär 1 timma sedan och har precis duschat så sitter här och funderar ut vad som händer idag? tror nog jag har bestämmt mig för att städa, för nu står ändå dammsugaren på mitt rum så då kan jag lika gärna göra ett röj. sen så är det kalas hos min kusin idag klockan 6 och jag är väll inte jätte sugen på att gå, men jag får se hur det blir med det :) förövrigt så var det sjukt skoj hemma hos madde igår, man hoppas väll på mer såna kvällar, hoppas man hinner det innan min älskling åker till gotland. nu måste jag fixa mig och börja städa.
peace ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!