avfärgning avklarat, nu steg 2

Skrivet 2010-07-23 Klockan 11:56:13

ja, som ni såg i det förra inlägget så hade jag köpt en blond färg, och det är bara för det är avfärgning.
jag borde egentligen lyssnat på mamma igår eftersom den färgningen jag gjorde då var helt meningslös.
det går helt enkelt inte att färga håret ljust när man har svart hår, asså ljusbrunt.
man måste göra en avfärgning innan :)
så nu är jag här mitt imellan, snart klar!
men som ni ser på bild nr 1 så är min hårbotten heeelt vit haha!
nej usch, vågar inte ens blåsa håret för att se hur hemskt det är.
nu sätter jag i den bruna färgen, hörs om en stund! :D





Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-23 Klockan 18:54:20
du är så sexi MIN SURIKAT :D <3

URL: http://amandaferetti.blogg.se/

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-24 Klockan 01:52:00
snälla lägg ner med alla fjortisbilder


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!