allt i våra liv är skrattirriterande.

Skrivet 2010-07-04 Klockan 01:00:45

hejjssaaaaan bloggen, sitter hemma hos madde nu för ska slagga hhär :)
vet att det har varit dålig uppdate idag men så blir det ibland :)
åkte iaf in till stan förut, och dirr efter det blir det marstrand med min bebiiis,
chill som fan måste jag säga :D
aja, nu lagar vi iaf mat haha nattaaaamat som min farmor hade sagt! :D
sen så kan jag även meddela att jag sak på min kusins konfirmation imon,
så det blir uppdatering när jag kommer hem fråndet :)

ha en trevlig kväll och dag imorgon babes! :)

~

SVAR PÅ TAL!

Anonym om godnatt darlings,:
ofta du bara har 80C? du måste ha sjukt mycket större :p <3

svar: haha, tro det elr ej man ja jag har 80c ;)



älsklings broder ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-05 Klockan 19:32:54
haha tror dig fortfarande inte ^^ msn? <3

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-07-05 Klockan 20:04:23
hahah hennes msn är [email protected] :D :D :D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!