all i need is.. rehab, to keep you away

Skrivet 2010-07-08 Klockan 17:32:51

ytterligare en dag avklarat, nu väntar sista dagen på jobbet :D woho
hoppas bara det är sånt pissväder som nu så vi slipper göra så mkt,
för då kan vi bara vara inne hela tiden :) haha löve it.

iallafall så har jag bara varit på jobbet idag,
och sitter nu vid pappas dator eftersom anders inte var klar med min.
hoppas hoppas på att jag får tillbaka den imon.. i miss it :(
speciellt nu när internet kommit tillbaka haha :)

förövrigt så är det så folk att jag bara ska ta det lugnt nu :)
ska snart byta till leggings och en gooströja och chilla gärnet.
sen ska jag kanske även träffa madde :) hihi

ha en toppen dag.
uppdaterar mer om jag får chansen!

so keep you updated. :thumbup: ♥


gammal biiild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!