åh, irriterande damp internet!!!

Skrivet 2010-07-05 Klockan 20:03:20

hejsan svejsan,
sitter hemma hos pernilla just nu och uppdaterar
kom hem snabbt från jobbet förut, duschade och drog mig till bussen :)
sen så ringde mamma precis och berättar att sladden som gör att man
får internet och att telefonen ska fungera har BRUNNIT UPP!!!!! asså vafan :o
blir så jävla irriterad på det där så de finns inte :o haha åh.
så jävla segt att inte ha ngt internet så jag DÖR!
men jag får uppdatera så fort jag kan och har tillgång till en dator
annars så vet ni vad jag iaf håller på med på dagarna
jo, jag jobbar & jag jobbar på kvarndammen bilauktioner (mammas jobb)
där typ jobbar jag ute och så haha gör inte så mkt men ah :)
men nu ska jag fortsätta vara social med pernilla,
vi hörs så fort jag kan igen :)
ha det fint så länge, puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!