29 sanningar om mig själv.

Skrivet 2010-07-18 Klockan 16:15:59

♦ jag är as rädd för måsar
♦ jag är rädd för mörker
♦ jag har 1 hemlighet som ingen vet.
♦ jag är inte kär just nu
♦ jag har svårt för att lita på folk
♦ jag säger ofta saker utan att tänka mig för :/
♦ jag har jätte bra relation till min mormor, hon är nästan som en andra mamma för mig.
♦ jag är sjukt taggad för att tatuera mig!
♦ jag ska färga håret ljusbrunt väldigt snart.
♦ jag har färgat håret mer än 10 gånger.
♦ jag har bara haft 1 seriöst förhållande.
♦ jag har svårt för att lita på killar och deras känslor.
♦ jag har blivit playad as många gånger.
♦ jag älskar att sjunga och sjunger ALLTID i duschen.
♦ jag gråter ofta och är rätt känslig
♦ jag ska gå handel på aniaragymnasiet
♦ jag har fobi för spindlar
♦ jag gillar att kolla på disney channel
♦ jag är typ beroende av att köpa string trosor
♦ jag har dåligt självförtroende, men ibland kan jag kolla mig i spegeln och tycka jag ser bra ut.
♦ jag har spelat volleyboll i 11 år men slutade hösten 09
♦ jag är mig själv till 110%
♦ jag är alltid ärlig när folk frågar vad jag tycker (kläder utseende osv)
♦ jag har sexleksaker som jag fick när jag fyllde 16
♦ jag har hemligheter som mina närmaste kompisar bara vet om mig.
♦ jag har bara en kompis som är precis som mig själv & det är madde.
♦ jag vill flytta hemifrån
♦ jag gillar killar som är några år äldre än mig.

slutligen
♦ jag har dyslexsi fast inte jätte allvarligt men frågar ofta hur man stavar vissa saker, det tar även lång tid för mig att läsa texter.

nu har ni som är nya läsare fått en inblick av vem jag är :)
och även ni ''gamla'' kanske fått veta ngt som ni inte redan vet om mig? :) hihi


bild på mig från 8an då hade jag ljust hår och blonda slingor :)



Kommentarer
Postat av: maadddäää

Skrivet 2010-07-18 Klockan 16:39:29
JAGÄLSKARDIGNUTTISÄLSKLING !

min andra halva <3

URL: http://hhalleguttan.blogg.se/

Postat av: Proppen

Skrivet 2010-07-18 Klockan 19:52:45
Jag vill med gadda mig!! göra det tsm?

URL: http://sofiemsjoberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!