your the voice i hear inside my head, the reason that i'm singing (8)

Skrivet 2010-01-04 Klockan 00:44:29

jag har haft en mycket mysig dag,
mötte först upp mormor inne i stan,
efter ngra minuter kom ebba, för hon ville gå med oss
eftersom hon väntade på några kompisar.
så drog vi runt och typ kollade i några affärer osv.
sen skulle jag & mormor äta, det blev på pizza hut
och jag dör va god mat dom har där ;o haha!
men ebba följde med iaf, &fick en cola ;D sen typ drog hon vid halv sex.
jag och mormor satt kvar en stund och typ pratade osånt.
sedan följde jag henne till hennes buss, för att sedan dra till centralen och dra hem.
när jag kom hem kollade jag på ''flickan som lekte med elden''
så sjukt bra! men galet läskig med.
såg ju män som hatar kvinnor i fredags, åh. galet bra.

efterdet typ satt jag lite vid datorn, sen blev det kolla camp rock xd hah!

nu ska jag snart sova.
puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!