to late to say i'm sorry.

Skrivet 2010-01-03 Klockan 01:02:30

jag orkar inte skriva så mycket om kvällen mer än att det va galet kul.
roligt att få träffa folk man inte sett sen det va skola liksom,
kollade american pie love book, se värd film säger jag!
sedan körde vi ''jag har aldrig..'' och snackade.

här kommer bilder från när vi gick till julia,
eftersom min kära kamera dog när vi nästan va framme :(

snart sängen, puss


eeeeeeeeeeeeeeeeeehmma


eeeeeeeehmma & tivefälth. - smile, and you'll strike a pose.


pooontuuuus. - han är så snygg så det skiner om honom. HAHA!



joooockeeeeeeee


poooooontuuuuuuuus, tivefälth, eeeeeeeeeeeehmma


Kommentarer
Postat av: josefine

Skrivet 2010-01-03 Klockan 15:48:45
tjusiga bilder :D

URL: http://tivefalth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!