sleepmode

Skrivet 2010-01-26 Klockan 23:23:46

yess, nu har jag kikat klart på paradise hotel
&även gjort mig klar för natten.
jag är SJUKT besviken på att cimon åkte ut förut i paradise,
röstade ju på att han & greta skulle vinna :o
nu vet jag inte riktigt vem jag hejar på,
men måste nog bli greta&andreas
även om jag tror att jacki&patrik kommer göra det.

har dessutom jätte ont i magen,
&har haft några timmar nu.
mendet kanske är över när jag vaknar,
man kan ju iaf hoppas på det?

ska dessutom åka och kolla på gymnasieskolor
imon inne istan, &måste nog duscha innan jag åker in,
så jag vet inte när min uppdatering blir imon.

men forts att kika in här ibland,
för när ni minst anar det,
så slänger jag ut ett inlägg!

sen så en sista grej innan jag kryper ner i min varma säng är att
glöm inte att för VARJE ny person som är här inne på min blogg,
så tycker jag att ni kan trycka på den vita knappen
i det vänstra hönet där det står ''följ med bloglovin''
om ni vill se vad som händer på min blogg.

det va allt för mig!
godnatt sweethearts♥


Kommentarer
Postat av: Sigbjornoliwia

Skrivet 2012-03-27 Klockan 13:23:28
Interesting. No more comment :)

URL: http://sigbjornoliwia.blog16.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!