oh, i dont like this..

Skrivet 2010-01-06 Klockan 22:05:15

hejsan hoppsan, dags för uppdate.

min dag har inte direkt varit jätte rolig,
var hos farmor några timmar,
sedan kom josefine dit & efter det drgo vi typ hem till mig,
kollade star wars med min lillebror sen skulle hon iväg,
nu har jag typ ganska nyss käkat tacos
sitter och gör ingenting i princip,
njuter av dom sista timmarna på mitt lov.
har ju dessutom en dag imorgon också,
för att sedan börja på fredag.

inte okej detta att ha väääärldens start.
känner att det kommer bli så sjukt mycket plugg nu så det finns inte.
har omprov i NO nästa vecka tror jag,
matte diagnos, matte prov, åh för mycket!
jag hatar verkligen matte & NO speciellt när jag inte förstår.
nytt schema kommer vi säkert också få,
eftersom denna terminen ska vi ha slöjd och musik.

nej, nu orkar jag inte snacka skola, för jag får
bara så sjukt dåligt samvete då.
hade ju inte dirket bangat en vecka lov till, elr?

nej, nu ska jag forts snacka med isak.
hoppas ni orkar läsa.

puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!