nyårsafton 2009 - en dag jag sent glömmer.

Skrivet 2010-01-02 Klockan 00:33:10

min nyårsafton var den bästa någonsin!

min kväll tillbringades först hemma hos ebba
med 3rätters middag tillsammans med, tivefälth, julia, ebba & matilda.
vi käkade mycket god mat + badade jacuzzi.

klockan 22 mötte vi upp adam vid willys för att ta bussen till munkegärde
på bussen upp träffade vi josefine larsson & hennes kompis jenny
det visade sig att vi skulle till samma fest.
den festen va typ helt utflippad, jätte tråkig, haha.

men vi stannade där till 00 för att kolla på raketerna
sedan tog vi oss en promenad och gick ner till kungälv igen.
där hände inte jätte mycket, så alla vi drog hem till ebba igen.

det blev chill i hennes vardagsrum med roliga ''lekar'' & snack.

jenny drog hem vid halv3, jag följde adam en bit klockan kvart i3,
sen stack patrik och jossan hem vid kvart över3 någonting.

då var det bara vi tjejer kvar, vi som käkade middag först
eftersom vi skulle sova över hos ebba.

mycket mys att ligga bredvid tivefälth och ebba, &att även vakna upp bredvid dom.
stannade kvar hos ebba hela dagen, vi hyrde film och käkade pizza,
drog hem vid halv 11.

nu har jag precis lagt in bilderna från igår på datorn.
dom kommer i ett nytt inlägg nu precis efter.

snart blir det även sova för min del,
jag är sjukt trött.

godnatt mina bebisar.
hoppas på ett mycket lyckat 2010!
/ sandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!