im hooooooome! :)

Skrivet 2010-01-16 Klockan 19:36:42

tjena hejhopp,
nu är jag hemma igen, lite segt för det är mys att vara med er flickor!
men jag och josse åkte från falköping typ klockan 3
&kom till göteborg klockan4,
så mötte vi upp emma, carro, sigrid, felicia, stina, amanda, linnea, matilda & julia.
så drog vi och käkade på pizza hut,
efter det gick jag med dom till bergakungen för dom skulle kolla bio,
men eftersom jag såg den filmen förra lördagen med ebba
så åkte jag hem ;D
nu sitter jag här,
men ska ut igen för jag ska möta min lillebror haha (a)

ikväll ska jag troligen ut med ebba :)
&imon ska mammas jobba-kompis vaxa mina armar ;D

men jag uppdaterar mer senare.
puss<3




hahaha,
jag, sofie &frida som sjunger när vi va små.
lyssna speciellt på slutet när vi pressenterar oss :D
HAHAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!