i wish you was here.

Skrivet 2010-01-27 Klockan 23:06:22

hajjuu skulle bara nämna att jag är hemma nu,
åkte med pontus både in till gbg & hem,
eftersom han skulle träna samma tid som jag
åkte in, &även slutade samtidigt som jag skulle hem
så passade ju det perfekt :) hihi

jag och mormor kollade iaf på aniara skolan
som verkar så galet mysig!
det posetiva med det, va att:
inför varje lov elr annan ''speciell dag'' åt man tårta,
dom på turism fixar resa för dom i admenistration
idrott på heden,
catering  (skolmaten serveras alltså dit)
börjar runt 9 och slutar senast 16
dom tar väl hand om eleverna
när man tar studenten åker man först ''party paddan'' till operan
skolan ligger centralt, (mitt emot NK)

det enda negativa med det, är:
det är bara 2linjer, handel administration och handel turism
en klass består utav max 28 elever,
men jag tror att det kommer bli mysigt!

yess,
aniara är mitt första val,
nu ryker estet, HELT KLART!

jag måste komma in.. haha :)

godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa Ahlqvist

Skrivet 2010-01-28 Klockan 22:17:38
Gött att du tog Aniara! :D


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!