I want to run intill your arms♥

Skrivet 2010-01-28 Klockan 18:00:11

hejj,♥
som ni ser så har josefine fixat ny design till mig
så om ni varit inne på min blogg undertiden &sett att den kanske
inte har varit sig lik så förstår ni varför.
men nu är den fixad iaf (y) små saker som ska fixas bara
men det kanske jag kan fixa själv.

för övrigt så har skolan varit lugn,
hände väl inte så jätte mycket.
sen efter skolan drog jag ju med josefine hem,
hon ska snart iväg &spela match så då blir det hemgång för min del.
eller så kanske jag tar en snabb sväng in till gbg, who knows?

kvällen blir iaf lugn,
jag sak försöka lägga mig lite tidigare
med tanke på att det är helg snart,
&jag sak till tibro på lördag för att träffa sophie
så där rök min sovmorgon :(
men jag får sova på tåget, &länge på söndagen hihi

jag har inte så mycket mer att berätta,
men jag hör av mig inge senare ikväll!

love you! <3


Kommentarer
Postat av: sophie

Skrivet 2010-01-28 Klockan 18:37:56
HAHAHAHAHA klaga inte, jag får ju inte heller sovmorgon :o <3

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-01-28 Klockan 21:31:49
HAHAHAHAHAHA (a) okejdå :$<3

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!