i wanna be with yooou

Skrivet 2010-01-20 Klockan 20:10:02



ahdduuu, idag har jag skrattat mycket!
har varit en chill dag i skolan, massor med håltimma!
sedan efter skolan åkte jag med ebba till sjukhuset
eftersom hon skulle ta livmoderhalscancer spruta.
efter det drog vi hem till henne och kollade på köping osånt.
vid 6 drog jag hem &åt osånt.
snart ska jag duscha öch lägga till några val på min ansökan
till gymnasiet, ihhih (a)
det är verkligen inte långt kvar nu tills sista dagen!
men jag har ganska bra koll på vad jag vill gå :)

nu ska jag ner & duscha sedan blir det chill
&efter det läggdags ;D

allt för mig just nu.
püüüüüsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!