i never see you coming back

Skrivet 2010-01-30 Klockan 05:41:26

hejjsan alla pigga, nu har jag precis pallrat mig upp ur sängen.
klockan är 05.38 och jag ska börja fixa mig nu,
det är helt galet kallt på mitt rum med, inte skönt.
som jag skrev igår så går min buss klockan 07.00
så jag ska göra mig klar, och sedan gå till bussen.
tänk att sedan när jag börjar gymnasiet så måste jag gå upp
den här tiden varje dag, usch :(

men iaf, så kommer det inte bli så mkt uppdaterat nu under dagen.
men jag hör av mig när jag kommer hem igen,
ska ta bussen från skövde 18.32
så jag är i kungälv vid halv 9 :)

hoppas ni sover längre & skönare än mig!
puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!