i love the way you make me feel

Skrivet 2010-01-29 Klockan 16:20:53

hejsaan, här langar jag en snabb uppdatering.
sitter hemma hos ebba just nu, för jag följde med henne hem
matilda&josefine är även här med oss,
matilda har sminkat ebba så nu håller dom på att ta bilder på henne,
kanske kan lägga upp ngn sedan när allting är klart, ihih
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer,
men det blir nog mest ta det lugnt hemma,
med tanke på att jag sak till tibro imon så måste jag lägga mig i tid.
jag har inte riktigt kollat tågen en, men det fixar jag ikv,
som ni då förstår kommer det inte bli så mycket uppdaterat eftersom jag kommer vara där hela dage hihi
ser verkligen fram emot att åka dit, :) även fast jag vet att tibro är en håla (y) haha

men jag uppdaterar mer senare/ikv
för nu ska jag tillbaka till mina kompisar hihi

one luuve,
ssandrayvonne


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-01-29 Klockan 18:59:46
din mupp, tibro är coooolt (H)<3

Postat av: Jesperfatima

Skrivet 2011-01-12 Klockan 08:19:50
This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

URL: http://jesperfatima.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!