i live the life i love to live

Skrivet 2010-01-07 Klockan 19:12:47

eftersom jag inte har haft ngt bättre för mig idag,
har jag bara lyssnat på musik,
fixat min design,
ätit frukost, &slängt kläder i tvätten.
haha mormor kommer ju hit imon,
så ser hon att det är kläder på golvet, dör hon kanske '
nej, så illa va det faktiskt inte, men känner mig duktig
som iaf gjorde NGT bra idag ha-ha

här ska ni få lite låtar som jag tycker är bra,
som ni kan lyssna på
medans jag går ner och tar mig en skön dusch!

puss<3

Sober - Kalla Mig


Something in your mouth - Nickelback


Taio Cruz - Break Your Heart


Lady Gaga - Bad Romance



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!