i all want.. is you.

Skrivet 2010-01-09 Klockan 00:05:55

hejsan hoppsan kära du, ha-ha
efter en ganska så go första dag i skolan
så åkte jag och ebba in till stan för att kolla kläder och äta.
vi kollade runt på lite olika saker, va även uppe hos mormor för att fixa pengar till mat, hihi :$
sedan drog vi tillbaka till stan, &jag fick shoppat en del saker.
kanske inte så jätte mycket, men lite iaf (a)

det jag köpte:
vit tröja - gina tricot 49:- rean
svart ''baggy'' linne - gina tricot 49:- rean
body lotion shimmer - HM 29:50 rea

har ingen bild på det nu,
men kanske kommer imorgon om jag orkar.

när jag kom tillbaka till kungälv kollade jag tv med lillebror
innan mormor kom hit, så vi kunde åka & hyra film.
sedan hem och äta dom fantastiska pannkakorna med sylt och GLASS!

sen blev det film för mig,
jag kollade först på step up, en film jag rekomenderar.
sen efter det blev det gråt film med mormor
en spricka i kristallen, såg dock bara första delen, så den andra tar vi imon.

nu ska jag snart sova.
så vi hörs imorgon,
ska dessutom vara med min babe, ebba imon!

puss på er, <3


Kommentarer
Postat av: Ravnmaiken

Skrivet 2012-02-29 Klockan 07:53:28
I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

URL: http://ravnmaiken.blogpaint.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!