haaaallo falköping

Skrivet 2010-01-16 Klockan 00:37:35

hallååå där kött & blåbär, hahaha ((:
nu sitter jag hemma hos sofie i falköping,
guuuuuud va bra det känns att få träffa min lilla fis igen :D

jag och josse har typ gått runt här massa massa
för att lära oss lite, eftersom när vi i vanligt fall är här
bara är runt om vid hallarna, haha

sen gick vi hem till elias renström som är en kompis till josse,
&efter det, möta sofie och hennes 2kompisar vid statoil, (?) hihi.

men nu är vi iaf här, &dom ska snart ta kort :D

jag vet inte när jag kommer uppdatera igen,
eftersom när vi ska hem imon
så ska vi käka troligen på pizza hut.

men ni får ha det bra tills vidare,
&sova så gott.

puss puss, ssandrayvonne ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!