godnatt.

Skrivet 2010-01-11 Klockan 23:25:11

som ni ser, så har jag varit i uddevalla idag enligt inlägget under
&det stämmer ju, hihi
pappa hämtade mig vid kvart i4 och körde mig till tåget,
men det var försenat, skulle kommit 16:04, sen ändrades de till 16:13, och efter det 16:26
fattar ni att jag helt seriöst höll på att dö i den kylan? :o
ändä hade jag på mig, två strumpor, leggings, 2linnen + tjockis tröja &min feta vinter jacka.
jag hade ingen känsel alls :(
D hämtade mig vid tåget när jag väl va framme,
så åkte vi en sväng, hihi (a) mys osånt.
sen blev jag hungrig, så han bjöd mig på pizza :$
såklart delade vi, för jag orkar ingen hel (a) hihih

nu ska jag sova.
är bajs trött.

plugga matte,
sedan stan imon.
puss<3




finast.

[ja, det har varit strul mellan oss innan. men det är löst så ni behöver inte undra över det.]
[ja, jag vet att bildkvaliten suger. men jag tog med mobilen, that's why.]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!