everybody 's changing

Skrivet 2010-01-10 Klockan 14:28:41

hajjöö,
förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men jag va i princip inte hemma.
vaknade upp av att mormor väckte mig igår,
gick ner, åt frukost&dushcade
sedan åkte jag med henne och axel till stan eftersom dom skulle gå på bio,
sen gick jag en sväng innan jag skulle hem igen för att vara med ebba, hihi.
tog bussen hem till henne & vi gjorde la inte så jätte mycket först, datan osånt.
sedan vid fyra åkte vi in till stan igen och träffade Robin&Adam, så blev det bio.
fan vi såg instängd2, och jäävlar va läskig den va.
ursäkta mitt språk men filmen va galen.
sen efter det iaf, tog jag &ebba bussen hem.
när jag väl va hemma käkade & kollade på ytterligare 2filmer med mormor.
vi forst att kolla en spricka i kristallen, &när den va klar såg vi på ngn
annan som jag inte kommer ihåg vad den hette (a) haha.

nu idag, ska jag iaf plugga i stort sett hela dagen.
har ett helt kappitel matte att göra.

mormor är just nu och följer axel till biografen
sedan ska hon komma hit & hjälpa mig. HAHA

men jag uppdaterar senare.
i en annan del av köping ikv med, HAHA!
någon mer än jag som ska kolla på det?

puss<3



i dont wanna be a sadface.
happy face?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2010-01-10 Klockan 14:40:11
JAG SKA JAG SKA!! :D:D<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!