det är när man tappat det, man saknar de som mest.

Skrivet 2010-01-14 Klockan 21:59:58

jag kämpar mig igenom mina skoldagar
även om det ända jag vill är att sjunka ihop.

skolan dödar en verkligen, och det har bara gått
några få dagar :o
frågan är hur man kommer orka detta?

jag stannade iaf kvar i skolan förut,
eftersom ebba hade idrottsprofil
&skulle sedan följa med mig och köpa vax-remsor.
så efter skolan drog vi till maxi, sedan gick jag med henne hem
va med henne till typ 7, sedan drog jag hem,
ducshade, kollade ''made in sweden'' &nu sitter jag här :)

jag ska strax sova,
så jag orkar skola imon
&taagga helg.
jag har dock inga planer,
mer än att jag kanske ska in till stan på
lördag för att käka med tjejorna
innan dom ska på bio,
jag & ebba ska inte med
eftersom vi såg filmen dom ska se,
förra lördagen :) hihi

men nu ska jag snart sova,
puss, so far <3


Kommentarer
Postat av: ida

Skrivet 2010-01-14 Klockan 22:38:05
åååh, skolan dödar en verkligen ibland :s

man får helt enkelt njuta varje sekund av ledighet man har!

URL: http://nigels.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!