You will be Forever in my heart ♥

Skrivet 2010-02-13 Klockan 13:33:24

hellluuu nu har jag unnat mig en god frukost!
&sitter även och funderar på vad jag ska göra idag,
ska nog fixa mig ganska snart
&åka in till göteborg för att se om jag kan shoppa ngt,
sedan är det bandy klockan 17
men jag vet inte om jag orkar gå, hihi (a)

men det blir nog en ta det lugnt lördag
om jag inte kommer på ngt sedan, hihi

ganska skönt, känner att jag inte måste
göra ngt speciellt idag, med tanke på att jag har HEEELA
veckan ledigt! :D woho

tyvärr så kan jag inte lägga in bilder idag,
med tanke på att jag knappt har några.
men så fort alla har skickat över bilder till mig
så kommer dom på bloggen! :)
så håll ögonen öppna! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!