you tell me how valuable, - I was.

Skrivet 2010-02-27 Klockan 23:04:46


förlåt förlåt, men jag är ju snygg? right.

haha asså förlååt för att jag langar jobbiga cambilder helatiden
men som ni vet, så är min digitalkamera inne på lagning
så jag har inget att ta kort med förutom mobilen men det orkar jag inte haha 
så ni får stå ut med detta tills vidare liksom.
iaf, så kom jag hem från stan vid 9 elr ngt
har varit riktigt najs, fick köpt en väska
den väskan jag önskade mig i present & inte fick
den väska jag längtat efter cp länge! 
ÄNTLIGEN ÄR DEN MIIIIIIIN!!!!
ååhh jag är så glad. 

men, anyway jag är jätte jätte trött
så jag ska nog sova snart.
ni får ha det baaaamb, PUSS! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!