SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN.

Skrivet 2010-02-20 Klockan 11:13:05

postat av anonym: 
Har du någon kille?
Hur många har du haft sex med?
Vilken är din favoritbutik?
Vad lyssnar du helst på?
svar: nej, jag har ingen kille just nu. men snart kanske? hihi ;)
haha, mindre än 8 men mer än 1 ;) HAHA
oj, min favorit butik är nog Gina Tricot, H&M och cubus :) 
jag lyssnar mycket på R&B och även svensk hip/hop, men musik smak är lite speciell, så lyssnar nästan på allt förutom dansband osv :) 

postat av anonym:
Va sexleksakerna sköna eller?
svar: haha, ja för er som inte vet, så fick jag sexleksaker
av mina kompisar i födelsedagspresent, så jag antar att det är ngn av dom som ställt fråga
&jag har inte provat än, så kan inte svara på den frågan ;) ahaha 



postat av anonym:
är du bög? :) 
svar: hahaha, bög? så klart att jag är -.- 

postat av rasmus:
Haru pöjk? =)
svar: nej, det har jag inte :) 

postat av anonym:
sjunger du i duschen? :) 
svar: ALLTID! varje gång hihi :) 

postat av anonym:
hur kåt anser du att du är på en skala? ;)
svar: men, haha tjena! kom hit och avgör ist ;)

postat av anonym:
när hade du ett förhållande senast?
hur länge höll det? 
hur lång tid tog det för dig att komma över honom?
svar: ojoj, jag hade ett förhållande senast i augusti och det höll i 7månader.
yepp, det tog lång tid att komma över, kanske 2-3 månader? saken är den,
att även om jag inte tänker på hnm dagligen, så kommer det fortf upp minnen tyvärr. 

postat av anonym:
vilken läggning har du? :)
bisexuell, lesbisk, heterosexuell?
svar: hahaha, jadu eftersom jag fortf är ung och inte testat ngt annat än att vara med en kille
så vet jag inte riktigt det än, men om jag skulle bli lesbisk vilket troligen är en liten chans så skulle jag nog berätta det för er som läser ;) hahah

postat av anonym:
anser du att du sjunger bra?
svar: nej, jag anser inte att jag sjunger bra, men jag tycker inte heller att jag sjunger dålig.
men om du som ställer frågan nu tycker dt, så behöver du inte lyssna ;) haha.


Kommentarer
Postat av: åsaaaaaaaa

Skrivet 2010-02-20 Klockan 12:58:08
MEN KLART DU ÄR LEBB SANDRIS, du är ju min babe<3

URL: http://091109abc.blogspot.com

Postat av: Anonym

Skrivet 2010-02-20 Klockan 19:47:06
postat av anonym:

hur kåt anser du att du är på en skala? ;)

svar: men, haha tjena! kom hit och avgör ist ;)



när kan man komma då? :D

Postat av: ssandrayvonne

Skrivet 2010-02-20 Klockan 20:12:17
dirr såklart ;) hahaahha

URL: http://ssandrayvonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!