so .. do you want to change my life darling?

Skrivet 2010-02-26 Klockan 14:59:04


i love min nyyya mjukis tröja hihi. 

riiktigt chill dag, & denna dagen har jag nog skrattat mest, herreeegud så roligt.
iaf, dansade osåånt på idrotten, jag sägr ju bara att jag är BÄST på bugg! 
nu blire städa och puuumpa musik i högsta volym, hihi GALET.
nej men det är släktkalas sedan, elr släktkalas min släkt är jätte liten
så det är ju bara några som kommer hit och äter lite,
men sånt är livet.
hittar jag på ngt ikväll efter jag varit lite social med gästerna, det får jag se
för det beror på om det finns något att göra, hahaah 

imon ska jag iaf vara med erika! (L) 
hon kommer till mig ganska tidigt,
sen sak vi till uddevalla och efter det göteborg
toppen verkligen! 
sen så är hela thorild även lediga måndag&tisdag
så det blir riiiiktigt gött! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!