ola svensson - unstoppable

Skrivet 2010-02-07 Klockan 00:26:12

nu ska jag säga lite som jag tycker.
jag började lyssna på ola precis efter att han åkt ut ur idol
& gick ut med singeln rain. och jag köpte hans platta direkt.
jag tycker enligt mig själv att man blir så sjukt glad av alla hans låtar
sättet han dansar och rör sig på scenen.
ola var helt toppen idag i årets första deltävling av melodifestivalen.
för mig, så har han redan vunnit hela tävlingen!
jag vet att jag inte är den ända som tycker såhär.
något som jag dessutom inte tyckte om idag,
var hans frisyr? jag gillar mer ''pojk-looken'' som han hade innan
med det krulliga/plattade rufsiga håret.
sen vet jag inte, men va det bara jag som tyckte att det såg ut som om att han hade lösögonfransar på sig?
alla människor förändras, & jag kommer alltid tycka om Ola.
inte bara för att han är en söt kille, utan även för att han skriver bra musik!
här får ni några av dom låtarna som jag tycker är bäst med honom:









lyssna och njut.
godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!