let me explain my feelings.

Skrivet 2010-02-03 Klockan 15:56:27

jag har verkligen inget intressant att skriva :s
men jag har iaf varit i skolan idag
&som vanligt så hände det inget speciellt?
efter skolan gick josefine med mig hem,
&va här en stund.
nu har jag precis kollat på andra avenyn
och ska strax sätta mig för att plugga NO
vilket suger hårt!
senare vet jag vell inte vad som händer,
men det blir nog chill dag.
ska lägga mig tidigt ikväll!
strax kommer dt ytterligare ett inlägg
för enis har gjort typ film,
& ni måste bara se!
det är min humor
så jag tror jag dör!
pysssss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!