I do not need you, I do not need anybody.

Skrivet 2010-02-09 Klockan 16:55:47

tjaaaauuh, gammal bild jao.
okej, igår åkte jag in till stan
för att köpa vaxremsor och träffa mormor
skulle även ha kollat på kläder osånt men jag orkade verkligen inte, haha
så det hände väl ingenting speciellt igår, mer än att jag vaxade armarna, HAHA

men iaf, idag var det nationella & det va svårt som f*n
men tror ändå att det gick ganska så bra :) hihi
är mer orolig & nervös inför torsdag
när vi har uppsats, elr jag vet inte vad det kommer handla om men :s

är med madde nu, & det är sjukt härligt eftersom jag inte varit med min babe på galet länge!
men nu ska jag vara social med henne i detta tråkiga snöoväder hhahah

puss mina små hjärtan , ♥


Kommentarer
Postat av: Sandrad babe !

Skrivet 2010-02-09 Klockan 19:38:55
Mysigt nuttis ! Saknat dig. <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!