how beautiful I must be to make you fall for me?

Skrivet 2010-02-05 Klockan 17:22:15

tjauuhhh, ((:
sitter hemma hos josefine just nu,
&har varit här sen vi slutade skolan.
säger bara f*n va ont jag har i huvudet!
inte okej alls.
men jag får skylla mig själv med tanke på att jag druckit
för lite vatten idag.
&ni vet inte hur sugen jag är på att äta!
men jag hoppas att det går över snart (y)

mamma kanske kommer och hämtar mig sedan,
får man ju hoppas på,
för jag orkar inte gå hem (a)
blir nog bara chill ikväll hemma
om inte cissi kommer till kungälv
elr om jag ska ut med ebba ;D

men jag uppdaterar när jag kommer hem.
här kan ni lyssna tills jag kommer tillbaka ;) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!