homework..

Skrivet 2010-02-22 Klockan 20:02:53


såhär ser då min kväll ut....
inte okej alls.
för som alla borde veta, så HATAR jag matte.

iaf, så är mormor här för att fira min lillebror, 
så vi har nyss käkat middag, &jag pick ett paket eftersom
hon inte kan komma på släktkalaset, som blev flyttat till fredag. 
men jag fick iaf en skinnjacka och jag är lite tvek på om jag ska behålla den,
för modellen va lite stor över axlarna, så jag kände mig jätte bred.
får kolla inne i stan om jag hittar ngn annan, annars så blev jag jätte glad
för jag har verkligen önskat mig en sådan jacka.

nej, nu måste jag plugga.
dislike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!