hey, im tired.

Skrivet 2010-02-27 Klockan 03:36:15


wow, kan man bli snyggare? 

haha, ja jag lovade ju att uppdatera när jag kom hem
så nu gör jag det, klockan är 03.33 & jag va hemma cirkus 03:13
har varit en grymt bra kväll först hemma hos emma
med stina, sigrid, linnea, josse, ebba, mathilda, jag & självklart emma.
vid halv 12 gick jag och ebba hem till arvid och gustav
helt galet roligt där också, dom klädde ut sig och ah massa kul hände hahah
tiden går verkligen snabbt när man har roligt.

nej, nu håller jag på att somna sittandes.
men vi hörs imorgon, elr ska vi säga tidigare? hihi 
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!