förjagvillbarahadignärahjärtat

Skrivet 2010-02-11 Klockan 22:59:54

fullt med upplevelser varje sekund.

jao, det har inte varit någon vidare uppdatering idag
för jag har haft många saker att göra,
även fast jag slutade mycket tidigare idag än planerat
& hade i princip 1 lektion om man inte räknar med nationella så har dagen varit följande:
efter skolan drog jag med mitt hjärte gull josefine hem,
vi satt vid datorn, sjuuuuung massor och lagade mat :)
sen åkte jag med henne till hallen, så hämtade mormor mig där.

ska nämligen ha middag hemma imorgon för tjejerna i klassen
så har varit tvungen till att förbereda massor med tanke på att
jag är i skolan imon och inte hinner göra så mycket då.
så har handlat mat, vin, godis och lite sånt gottigt :) hihi
iaf, så tänkte jag att jag skulle dra en liten svar på tal.
det är nämligen så att jag fick en kommentar förut av ngn som tyvärr
ville vara anonym, men som undrade om jag kunde skriva ett inlägg
om hur det går för mig i min diet, och så klart så kan jag göra det!
hoppas ni orkar läsa detta nu, hihi men så här är det iaf:
min diet går hyfsat bra, jag klarar det bättre än vad jag trodde :)
har hållt på med pulvret i 1vecka och 4dagar nu & dt är verkligen jobbigt.
man måste dricka minst 5-7 glas vatten om dagen & hålla sig till sina tider.
dock har jag ätit lite vanlig mat några dagar nu, med tanke på att jag var sjuk i helgen
troligen pga pulvret :/ & eftersom min kropp inte är riktigt fullvuxen än
så måste jag ta det lite försiktigt och variera på vad jag äter.

något som är väääldigt irriterande är att man tröttnar jätte lätt på pulvret,
det finns ungefär 4 olika smaker, hallon, choklad, vanilj & banan (ny smak)
jag drack vanilj ungefär hela förra veckan, så ni kan ju fatta att jag tröttna på den!
även om det är de pulvret som är godast, sen kan jag också vara ärlig och säga
att idag har jag faktiskt inte druckit något pulver alls.
åt mycket sallad i skolan och sen lite mat hos josefine & en macka och yoghurt nu ikv :)
har inte så mycket mer att skriva om den saken, så du som undrade
hoppas du fått svar på din fråga, & om det är ngt mer
så forts fråga, jag tycker det bara är kul :) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!